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Alexandra Polunin: No Social Media!, Buch

Alexandra Polunin
No Social Media!

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Haderst du mit Social Media? Kosten Sie dich nur Zeit, Geld und Mühe, ohne spürbaren Erfolg für dein Unternehmen? Würdest du lieber auf eine Social-Media-Präsenz verzichten, hast aber Angst, dass dein Onl…

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Barbara Ihlenfeldt: Marketing für Scannerpersönlichkeiten im Online Business, Buch

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Marketing für Scannerpersönlichkeiten im Online Business

Das Handbuch für Marketing für Scannerpersönlichkeiten im Online Business ist DIE Pflichtlektüre für Selbständige Online Coaches. Als Strategieleitfaden führen die Kapitel von Positionierung und Kommunika…

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Felix Beilharz: Online Marketing Manager*in, Buch

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Online Marketing Manager*in

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Social Media: Instagram Marketing Buch, Buch

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Heutzutage wird es für Unternehmen immer wichtiger, Marketingmaßnahmen auch über digitale Kanäle zu schalten, um mehr Kunden zu gewinnen und so nachhaltig für den Erfolg der betrieblichen Tätigkeit zu sor…

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Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

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Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

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Gabriella Lojacono: The Future of Luxury Customer Experience, Buch

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Understand how to utilize the latest technology to deliver a unique omnichannel luxury customer experience that builds long-lasting loyalty.

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Take a strategic approach to social media marketing and build an organic community of followers.

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Simon Kingsnorth: Marketing in Web 3.0, Buch

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Create a digital marketing strategy that is future-ready with this comprehensive guide to marketing in web3, the metaverse, AI and the next wave of digital transformation.

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Anastasia Karklina Gabriel: Cultural Intelligence for Marketers, Buch

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Use advanced cultural insights to transform your marketing strategy and discover what you can do to make your process culturally intelligent and genuinely inclusive.

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Nick Bennett: B2B Influencer Marketing, Buch

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Rose Jia: Growth Marketing Strategy, Buch

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The retail world is now more competitive than ever and to succeed, businesses must embrace an omnichannel approach. Understand how to harness the power of the digital customer connection to provide person…

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Kunle Campbell: E-Commerce Growth Strategy, Buch

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Seth Godin: This is Marketing, Buch

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Seth Godin is the author of 18 international bestsellers that have changed the way people think about work and have been translated into 38 languages - among them Unleashing the Ideavirus, Permission Mark…

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